Bakım Sözleşmeleri


Müşterilerimize, ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır. 

Müşterilerimiz ihtiyaçları doğrultusunda aşağıdaki hizmet seçeneklerden yararlanabilirler:

  • Telefonda Destek Hizmeti
  • Uzaktan Destek Hizmeti
  • Yerinde Destek Hizmeti
  • Periyodik Bakım Hizmeti
  • Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti

Yine ihtiyaçları doğrultusunda aşağıdaki destek koşullarını tayin edilebilirler:

  • 5 x 8 destek
  • 6 x 10 destek
  • 7 x 24 destek

Müdahale ve çözüm süresine bazı örnekler aşağıdaki gibidir:

  • 2 saatte müdahale / 4 saatte çözüm
  • 4 saatte müdahale / 8 saatte çözüm
  • 1 iş gününde müdahale / 48 saatte çözüm

Yukarıdaki koşullar isteğe göre uyarlanabilir. 

Destek kapsamı ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dahil olmak üzere de genişletilebilir. 

Sözleşmeli müşterilerimize verilen servisleri ile ilgili olarak düzenli raporlar alınmakta, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilmektedir. Bu raporlar müşterilerimizle de paylaşılmaktadır. 

1. Telefonda Destek Hizmeti 

Sözleşmeli müşterilerimizden çağrı geldiğinde çağrı merkezi derhal talebi ve müşterinin destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülmesi gereken bir konu ise konu teknik olarak incelenerek soruna yönelik çözümler müşterilerimizle paylaşılır. Sorun giderildiğinde çağrı sonlandırılır. 

Tüm çağrılar aşağıdaki bilgileri standart ve detaylı olarak içerir:

  • Müşteri Bilgisi
  • Ürün Bilgisi
  • Tarih Bilgisi
  • Arıza Bilgisi
  • Yapılan İşlem

Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşterimize destek koşulları çerçevesinde yerinde destek hizmeti vermek üzere yerinde destek uzmanları yönlendirilir. 

2. Uzaktan Destek Hizmeti 

Özellikle sunucu veya ağ sistemlerinin ivedi desteği için, dial-up veya VPN yoluyla müşterinin talebi yerine getirilir. 

3. Yerinde Destek Hizmeti 

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde yerinde destek verilir. Sorun giderilir veya talep yerine getirilir. 

4. Periyodik Bakım Hizmeti 

Periyodik Bakım Hizmeti olan müşterilerde sözleşme kapsamındaki ürünlere, sözleşmede belirten aralıklarda (genellikle altı ayda bir) genel bakım yapılır. 

Periyodik bakım sırasında cihazların iç ve dış temizliği yapılır. Kontroller yapılır, varsa arızalar tespit edilerek giderilir. Cihazların fiziksel bağlantıları da yine kontrol edilir. 

Bu sayede arızaya sebep verebilecek kirlenmelerin önüne geçileceği gibi, performans korunması da sağlanmış olur. Ayrıca arıza oluşmadan önce, arızaya sebep olabilecek unsurlar ortadan kaldırılarak sorun ortaya çıkmadan önlenmiş ve iş devamlılığı sağlanmış olur. 



5. Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti 

Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti'nden yararlanmak isteyen müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur, çözümü mümkün ise sorunu giderir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlayarak çözülmesini sağlar.

Foto Galeri
Doraes Bilgi Teknolojileri
Hoşnudiye Mah.Cengiz Topel Cad. No:53/A
Faks: 0222 226 08 68
Telefon: 0222 224 17 10
Doraes Bilgi Teknolojileri