Sorunlar karşısında destek, mevcut tüm iletişim yöntemleri ile talep edilebilir:
![]() |
Telefon 0 (222) 224 17 10 numaralı telefonu arayarak veya |
![]() |
Faks 0 (222) 226 08 68 numaralı faksımıza form yollayarak veya |
![]() |
E-Mail tservis@doraes.com.tr adresimize elektronik posta atarak |
Bu yöntemlerin biriyle gelen herhangi bir talep, derhal teknik ekip tarafından ele alınarak incelenir ve kullanılan ortak iletişim sistemi üzerinde kaydedilir.
Telefonda Destek Hizmeti
Sorun telefonda giderilemeyecekse, müşterilerimiz diğer destek hizmetlerimize yönlendirilir.
Teknik Servis Hizmeti
Telefonda çözülmesi mümkün olmayan donanım arızaları, upgrade işlemleri veya müşterilerimizin kendilerinin yapmak istemediği, uzman personel gözetiminde yapılmasını arzu ettiği yazılımsal müdahaleler için ideal çözüm teknik servis hizmetidir.
Teknik servisimizde verilen bazı hizmetleri şu şekilde sıralanabilir:
Al - Onar - Teslim Et Hizmeti
Ürününü en yakın Teknik Servisimize kadar getirmek istemeyen veya günümüz koşullarında vakti olmayan müşterilerimiz için "Al-Onar-Teslim Et" hizmetimiz mevcuttur.
Arzu edilirse teknik uzmanlarınca ücret karşılığında , ürününüzün yerinizden alınarak teknik servise getirilmesini sağlanır. Ürününüz en kısa sürede servis verilerek tekrar teslim edilir.
Yerinde Destek Hizmeti
İstenildiği takdirde destek taleplerine yerinde destek verilmektedir. Müşterinin ihtiyacını bilen Interlock teknik ekibi açılan çağrıya yapılması gereken işlemleri ve varsa gerekli parçaları belirterek, Yerinde Destek Uzmanlarını müşteriye yönlendirilir.
Yerinde Destek Uzmanları müşterilere yerinde servis giderek, istenen hizmeti yerine getirirler. Bunlara bazı örnekler: